10 Ocak 2011 Pazartesi

Kemal Caner - TSM - Full Albüm - MP3


Kemal Caner -  Türk Sanat Müzikleri 

Kemal Caner - Ah bu gönül sarkilari (Seninle dogan güldür) - Ussâk - Safiye Ayla.mp3
Kemal Caner - Ah edip inlerim gurbet elinde - Hicaz - Kadri Sençalar.mp3
Kemal Caner - Aska gönül vermem aska Inanmam - Nihâvend - Bâki Çallioglu.mp3
Kemal Caner - Ayrilik ümitlerin ötesinde bir sehir - Hüzzâm - Avni Anil.mp3
Kemal Caner - Bakarim yollarina nerdesin nerdesin sevgilim - Muhayyer Kürdî - Sekip Ayhan Özisik.mp3
Kemal Caner - Bin hüzün çöktü yine gönlüme aksamla benim -  Hüzzâm - Sadettin Kaynak.mp3
Kemal Caner - Bir avuç pismanlik kaldi elimde ( Dilimde söz bitti neler söyledim ) - Kürdî - Kemal Caner.mp3
Kemal Caner - Bir avuç pismanlik kaldi elimde ( Dilimde söz bitti neler söyledim ) - Kürdî - Kemal Caner2.mp3
Kemal Caner - Bir gönül hikâyesi anlatirdi gözlerin - Ussâk -   Zeki Müre.mp3
Kemal Caner - Bir gönül hikâyesi anlatirdi gözlerin - Ussak - Zeki Müren.mp3
Kemal Caner - Bir sevdâ geldi basima felek su katti asima - Acem Kürdî - Arif Sâmi Toker.mp3
Kemal Caner - Böyle mi esecekti son günümde bu rüzgâr - Hüzzâm -  Teoman Alpay.mp3
Kemal Caner - Bu aksam gün batarken gel - Ussâk - Tatyos Efendi.mp3
Kemal Caner - Bu aksam yine derlerimle bas basa kaldim - Kürdîli Hicazkâr - Suat Sayin.mp3
Kemal Caner - Bu aksam yine dertlerimle bas basa kaldim - Kürdîli Hicazkâr - Suat Sayin.mp3
Kemal Caner - Bu aksam yine dertlerimle basbasa kaldim - Kürdîli Hicazkâr - Suat Sayin.mp3
Kemal Caner - Devâ bulmayacak mi kalbimdeki bu yara - Hüzzâm - Zeki Müren.mp3
Kemal Caner - Dilimde söz bitti neler söyledim  - Kürdî - Kemal Caner.mp3
Kemal Caner - Dinmiyor hiç bu aksam ne gözyasim ne acim - Hüzzâm - Ziya Taskent.mp3
Kemal Caner - Dün gece mehtâba dalip hep seni andim - Hüzzâm - Semahat Özdenses.mp3
Kemal Caner - Dünyada biricik sevdigim sensin - Ussâk - Necdet Tokatlioglu.mp3
Kemal Caner - Ettigin cevri bile kendime nîmet bilirim - Hüzzâm - Cinuçen Tanrikorur.mp3
Kemal Caner - Güller arasinda seni bensiz gören olmus - Ussâk - Sükrü Tunar.mp3
Kemal Caner - Kapin her çalindikça O mudur diyeceksin - Muhayyer Kürdî - Yusuf Nalkesen.mp3
Kemal Caner - Saymadim kaç yil oldu sen ellerin olali - Kürdîli Hicazkâr - Yusuf Nalkesen.mp3
Kemal Caner - Sen gönlümde muradim sen hayalimdin - Muhayyer Kürdi - Ilgün Soysev.mp3
Kemal Caner - Sesimde sarkisi askin figân olup gidiyor - Hüzzâm - Selâhattin Inal.mp3
Kemal Caner - Yangin olur biz yangina gideriz + Bu aksam gün batarken gel -  Ussâk Türkü.mp3
Kemal Caner & Asuman Aslim Görgün - Ask böyledir ask böyledir asiki sevdâ söyletir - Nihâvend - Sadettin Kaynak.mp3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder